zaterdag 1 oktober 2011

Wetenswaardigheden 3

Het is me wat met al die scripts om alles ongeveer in een soort vorm te gieten als voorheen. Na anderhalve dag zoeken en zwoegen heb ik dan een script aangepast waarmee de wetenwaardigheden per pagina oproepbaar zijn.
Alles getest en het werkte goed todat ze hier in het weblog geintregreerd waren. Het venster was er wel zoals bedoeld, maar de artikelen op de pagina's bleven onzichtbaar.
Na veel gezoek kwam ik er achter dat het script waar het handboek mee werkt de veroorzaker was van het haperen van de wetenswaardig pagina. Soms werken bepaalde scripts elkaar tegen.
Omdat ik toch ook wel graag doorga met de wetenswaardigheden heb ik het script van het handboek voorlopig verwijderd. Dit heeft tot gevolg dat alle handboek pagina's nu tijdelijk allemaal onder elkaar te voorschijn komen.
Volgende week zal ik dan een poging wagen de pagina's van het handboek op de dezelfde wijze als nu wetenwaardig 1 te tonen. Het is me allemaal wat en het wekt een enorm heimwee op naar het goede oude en vertouwde weblog. Daar waren al zulke kunstgrepen niet nodig en plaatsen van het ene of het andere leverde daar zelden een probleem op...

Geen opmerkingen :