maandag 26 september 2011

Handboek Zeemilicien

Het Handboek Zeemilicien was bij weblog een vaak bekeken onderwerp. Daar bestond het uit 26 bestandjes. Hier moet ik die in één bestand zien te proppen wil het nog een compleet beeld geven. Via de knop Handboek bovenin te bereiken.
Het koste me nogal wat hoofdbrekens e.e.a in deze vorm te gieten. Nu het er staat werkt het wel al is het nog bij lange na niet compleet. Ieder van de 26 bestanden moet ik eerst aanpassen om ze hier weer in het keuze menu te kunnen plaatsen. Gelukkig heb ik alles nog zodat ik niet geheel van voren af aan moet beginnen.
Ik zal nu dagelijks enkele pagina's van dit boekje invoeren zodat het weer compleet is. Ik weet ook nog niet helemaal zeker of dit gaat lukken normaliter werk ik niet met zulke enorme flappen tekst we zullen zien.

Geen opmerkingen :